Vanochtend hebben abseilers het nieuwe logo van OSG Sevenwolden geplaatst op de gevels van Sevenwolden Fedde Schurer.
Onderwijs is altijd in ontwikkeling. De afgelopen jaren zijn deze ontwikkelingen in zo’n stroomversnelling gekomen, dat het zinvol was om ook onze uitstraling en communicatie opnieuw te bekijken. De conclusie was dat het na meer dan 20 jaar tijd was voor een compleet nieuwe uitstraling. Er is gekozen voor een woordmerk als basislogo. De basis-huisstijlkleur (met wit en zwart) creëert een open, vriendelijke en zelfverzekerde uitstraling.
De S van Smaken verschillen
Het woordmerk kan uitgebreid worden met 7 variaties S-vorm. Deze overstijgt onderwijsontwikkelingen en is gebaseerd op de ontwikkelingsfase van 12-18 jarigen. Elke ‘S’ kent een eigen sfeer en refereert aan groei, energie, vrijheid en houvast. Kortom: een huisstijl waarin leerlingen zich gezien kunnen voelen.
Met onze nieuwe huisstijl laten we zien dat we diversiteit omarmen en dat smaken mogen verschillen.
https://www.sevenwolden.nl/de-s-van-smaken-mogen-verschillen/
In de komende tijd zullen alle locaties van Sevenwolden voorzien worden van het nieuwe logo.